ההורמונים משתוללים ואיתם גם האקנה: על הקשר בין השניים
/
/
ההורמונים משתוללים ואיתם גם האקנה: על הקשר בין השניים

אין אדם שלא סבל בשלב כזה או אחר מפצעון בגרות או חצ'קון שידע לתזמן את הגעתו למרכז הפנים שלנו דווקא ברגע הכי פחות מתאים. פצעונים או אקנה נוטים להופיע בעיקר על עור פנים שמן ומאופיינים באחד או יותר מהסימפטומים הבאים: פצעים מוגלתיים בולטים, פצעים עם ראשים לבנים או אדומים, צלקות, אדמומיות, נקודות שחורות ועוד.

רוב המטפלים באקנה יתייחסו לבעיה כאל חיצונית בלבד אולם הגורם העיקרי לאקנה בכל גיל ובמיוחד בגיל ההתבגרות נעוץ בשינויים הורמונליים. כשההורמונים משתוללים הם עשויים לגרום לייצור עודף של סבום (שומן) מבלוטות החלב שעל העור. אותו סבום גורם לחסימת נקבוביות וזו גורמת להתפתחות דלקת מקומית שהיא למעשה פצעוני האקנה.

שינויים הורמונליים יכולים להיגרם כתוצאה ממספר גורמים:

  • תהליך הגדילה בגיל ההתבגרות: בקרב בני נוער נעשה ייצור יתר של הורמון הטסטוסטרון ובקרב בנות ישנה הפרשה מוגברת של אסטרוגן ופרוגסטרון השחלות לדם.
  • תזונה: צריכה של מזון עשיר בהורמונים כמו חלב, פולי סויה ובשר גורם לעלייה בכמות ההורמונים בגוף ולחוסר איזון בגוף. על מנת להחזיר אותנו למצב מאוזן, הגוף מייצר הורמונים אחרים כך שנוצר עודף הורמונים, הן מהמזון והן ממה שהגוף מייצר.       
  • מחזור חודשי: בזמן המחזור חלה עלייה ברמת האסטרוגן בגוף.  
  • תרופות על בסיס הורמונים: תרופות שונות משפיעות על המאזן ההורמונלי הטבעי של הגוף.
  • מצבי לחץ וחרדה: בעת מצבי לחץ וסטרס הגוף מפריש רמות גבוהות של הורמונים כגון קורטיזול ואדרנלין הגורמים להאצת פעילות בלוטות החלב שעל פני העור.

אי אפשר, אם כן, להעלים פצעי אקנה ופצעי בגרות מבלי להתייחס לכלל המערכות הפיזיולוגיות והנפשיות של המטופל. ערכת Aknol (אקנול) הינה ערכה טבעית המטפלת בשורש הבעיה באמצעות שלושה שלבים - שלב חיצוני, פנימי ותזונתי.

אקנול לילה - Aknol Night  

מסכה טבעית לניקוי עמוק על בסיס קינמון, צמח הגינקו בילובה וחומצה סיליצילית. המסכה מנקה נקבוביות חסומות, מסירה שומן עודף, מרגיעה את העור, מסייעת לריפוי פצעונים ומונעת התפרצויות עתידיות. מריחת המסכה והשארתה על גבי הפנים בזמן השינה תביא לתוצאות מהירות תוך מספר ימים.

תכולה: 30 מ"ל   

אקנול יום - Aknol Day

קרם יום טבעי, מועשר בתמצית עגבניות, נטול שומן, בעל אחוז לחות מדויק המיועד לעור שומני אקנתי ושומר על מאזן מים נכון על גבי העור. הקרם מטפל בדלקת, מדכא וממגר את חיידקי האקנה (פתגוניים P אקנה, אשר גורמים לפצעים).

תכולה: 30 מ"ל  

שלב 2: אקנול טבליות - Aknol Capsules

פורמולה טבעית על בסיס צמחים, מינרליים וויטמינים המאזנת ומפנה עודפי הורמונים, משקמת ובונה את העור מחדש.  הפורמולה משפרת את תפקוד מערכות העיכול והכבד.

תכולה: 60 כמוסות

הערכה מותאמת לשימוש בכל חלקי הגוף: פנים, סנטר, מצח , גב  וישבן ומותאמת לכל סוגי העור ולכל גיל.

התחל להקליד והקש על Enter כדי לחפש

נקה עגלה

אין מוצרים בסל הקניות.