פתרון לבעיית גיל המעבר הגברי: ערמונית מוגדלת
/
/
פתרון לבעיית גיל המעבר הגברי: ערמונית מוגדלת

מסתבר שבעיות "גיל המעבר" אינן רק נחלתן של הנשים. "גיל המעבר" הגברי הוא אחד מהנושאים הנחקרים ביותר היום כאשר אחת הבעיות הקשורות באותה תקופה היא התרחבות הערמונית הנובעת בעיקר משינויים הורמונליים. החל מגיל 40+ רמת הטסטוסטרון יורדת, ובמקביל רמות של פרולקטין ואסטרדיול עולות, מצב הגורם לריכוז מוגבר של "הידרו-טסטוסטרון" בערמונית (הפרוסטטה). אותו ריכוז מוגבר של הורמונים גורם להתרחבות הערמונית והערמונית המוגדלת לוחצת על שלפוחית השתן. דבר זה גורם לבעיות כגון קימה באמצע הלילה לעיתים תכופות כדי להטיל שתן שלא תמיד יוצא וכן טפטוף לאחר מתן שתן וזרימת שתן חלשה ומקוטעת.

גילוי מוקדם וטיפול מיידי עשויים למנוע את מרבית התסמינים הנובעים מערמונית מוגדלת ולשפר את איכות החיים של המטופל ולאפשר לו לישון ללא הפרעות.

טיפול מיידי  בצמחים שבטבט, דקל ננסי, קינמון ואכינציאה יכולים להוריד באופן משמעותי את הלחץ על שלפוחית השתן ולהביא לאיכות חיים ושינה ערבה ללא הפרעות. הטיפול של מינרלמור מכיל את הצמחים הבאים:

  • שבטבט - Equisitum arvense: צמח זה משמש בעיקר לטיפול בבעיות של מערכת השתן ובלוטת הערמונית. השבטבט מחזק את שלפוחית השתן, מחטא ומכווץ את בלוטת הערמונית.
  • דקל ננסי - Serenoa serrulata: צמח זה נחקר ונמצא כמונע התרחבות של הערמונית ומעכב הפיכת ההורמון טסטוסטרון להידרו-טסטוסטרון.
  • קינמון - Cinnamomum zeylanicum ואיכיניאה - Echinacea angustifolia: צמחים אלה משמשים כנוגדי חימצון חזקים מאוד, מחזקים מערכת חיסון ומטפלים בדלקות, נגיפים וחיידקים.  

כחלק מהסינרגיה של הטיפול וההשקפה המקצועית של מינרלמור, מומלץ לשלב תזונה הכוללת מאכלים העשירים בסלניום וליקופן הנמצאים בעיקר בבירה, דגים, כבש, דגנים מלאים, אגוזים ובעיקר אגוזי ברזיל, שיבולת שועל, שעורה, חיטה מלאה, שום, בצל, פטריות, ברוקולי, עגבניות, צנונית ודלעת.

התחל להקליד והקש על Enter כדי לחפש

נקה עגלה

אין מוצרים בסל הקניות.